söndag 9 oktober 2011

Way Out West 2011 In Pictures Pt I

Somrigt festivalsnygga. Moa på översta bilden, Alex och Anna på den undre.
Första dagen såg vi bland annat The Avett Brothers. Hemskt fina var dom.
Simon var peppad och glad inför att se Fleet Foxes. Inte så konstigt kanske med tanke på hur otroligt bra dom är.
Vi träffade två medlemmar ur bandet efter deras spelning. Här är jag och Simon med fantastiskt söta Skyler Skjelset. 
Alex diskuterar för fullt med Casey Wescott. Det var dock mest han som skötte snacket, han babblade nämligen på som bara den och vi fick knappt en syl i vädret, haha men det var ett intressant möte!
Kalle var nöjd?
Lite senare spelade iamamiwhoami, levde inte riktigt upp till förväntningarna men kul att ha sett!
Kvällen avslutades med en galen show av Empire Of The Sun och vi var lite i extas efteråt när vi på utvägen från området stannade och lyssnade lite på slutet av Princes spelning på håll. Jag minns det som en bra dag, helt okej cmf-grym liksom. (CMF står, för er som inte vet, för Crazy MothaFuck.)

4 kommentarer:

  1. WAAAAAA ! BBEEESSST :D

    SvaraRadera
  2. underbara bilder! Nästa år ska jag dit! Hoppas på bra artister!
    sv: JAAA vi får absolut ses snart och ta oss ut i fota :) Säg en dag och vi möts upp, jag kan ju hela tiden förutom när jag är sjuk dårå haha. PUSS

    SvaraRadera
  3. maja varför ses vi aldrig????

    SvaraRadera